Heeft iemand de nieuwe 24 Traverse gekocht? Ik ben geïnteresseerd in meningen over de 2.5 Turbo. Is de kilometerstand beter dan die van de 6-cilinder en hoe is de prestatie?
Ik haal deze kilometerstand met mijn '23 LT met de V6. Ik zie geen voordeel van de 4-cilinder.We halen gemiddeld 21 na 2200 mijl. Het springt naar 24 of 25 op een snelwegrit.
Dat beaam ik, ik haal 27-28 mpg op de snelweg.Je zou denken dat een 4-cilinder een beter verbruik zou hebben. Ik heb een 2020 met een 6-cilinder en ik haal 28 op de snelweg. Tot zover Chevy's briljante idee voor een zuinige motor.
Wow, ik heb de 23 Escape Hybrid AWD en haal ongeveer hetzelfde op de snelweg, maar bij die snelheid gebruikt hij zijn 2.5L 4-cilinder 95% van de tijd. Het verschil is dat ik bij licht verkeer 50+ mpg kan halen.Ik heb dit weekend een reis van 1000 mijl gemaakt in de Ford Escape uit 2023 van mijn zwager met een 1,5 liter, 3 cilinder, turbo, 181 pk, AWD, 8 versnellingen. Vier personen en bagage. Ik had verwacht dat ik teleurgesteld zou zijn, maar ik was aangenaam verrast. 36 mpg op de snelweg bij 75 mph. Natuurlijk veel lichter dan een Traverse.
Slechts één voertuig expliciet vermeld met de nieuwe motor tot nu toe op Fuelly. Ik denk dat de rest wat 24 Limited gemengd heeft, wat de V6 isAnecdotische MPG-claims negeren het feit dat verschillende mensen verschillende rijgewoonten hebben en in verschillende gebieden wonen met verschillende snelheidslimieten, hoogtes, terreinen, enz.
Op dit moment doet de 2.5 op Fuelly met echte gegevens ongeveer 1,5-2 MPG beter dan de 3.6, wat significant is. Er zijn echter momenteel slechts 9 voertuigen die rapporteren, dus ik zou daar nog niet te veel in lezen.
Chevrolet Traverse MPG - Actual MPG from 918 Chevrolet Traverse owners
The most accurate Chevrolet Traverse MPG estimates based on real world results of 25.0 million miles driven in 918 Chevrolet Traverseswww.fuelly.com
Punt is dat het te vroeg is om definitieve claims te maken over de 2.5. Tenzij iemand ze allebei heeft gehad, zoals Hawkeye1, is het zinloos om vergelijkingen te maken. Hun claim komt overeen met wat ik heb ervaren met mijn F-150's, waarbij de turbo's aanzienlijk efficiënter zijn in stadsritten, mits ze conservatief worden gereden.
Weet niets over de 2.5, maar gezien de betrouwbaarheid van GM zal die dure turbo uiteindelijk wel kapot gaan en dat kost veel geld. Het is de belangrijkste reden dat ik mijn 2023 LT heb gekocht, omdat ik wist dat ze in 2024 over zouden stappen op een 4-cilinder met een turbo. Als je de 4-cilinder krijgt, verwaarloos dan geen olieverversingen. Ga niet af op de OLM en ververs de olie om de 5000 mijl of eerder, wat er ook gebeurt, als je wilt dat die turbo meegaat.Is er iemand die de nieuwe 24 Traverse heeft gekocht? Ik ben geïnteresseerd in meningen over de 2.5 Turbo. Is de kilometerstand beter dan die van de 6-cilinder en hoe is de prestatie?
Ik heb hetzelfde gedaan en de 2023 gekregen om die reden. Ik weet niet zeker of de betrouwbaarheid van de turbo zo slecht is, 2.0 turbo's lijken het meer dan 200.000 mijl vol te houden, ik heb er een. Mijn probleem is de verminderde prestaties en het geluid. De 2.5 heeft meer koppel en pk's, maar is langzamer dan de 3.6-versie? Iemand bij GM heeft het echt verknald met het extra geluid en de trillingen. Het is bijna alsof ze geen motorsteunen hebben geplaatst of het overhaast in productie hebben genomen. Ik heb meerdere 3.6's gehad met meer dan 100.000 en 3 met meer dan 200.000 zonder zelfs maar een afstelling, alleen olieverversingen en een luchtfilter. WAAROM WAAROM WAAROM zouden ze dit verpesten?Weet niet hoe het zit met de 2.5, maar gezien de betrouwbaarheid van GM zal die dure turbo uiteindelijk wel kapot gaan en dat kost veel geld. Het is de belangrijkste reden dat ik mijn 2023 LT heb gekocht, omdat ik wist dat ze in 2024 naar een 4-cilinder met een turbo zouden gaan. Als je de 4-cilinder krijgt, verwaarloos dan geen olieverversingen. Ga niet af op de OLM en ververs de olie om de 5000 mijl of eerder, wat er ook gebeurt, als je wilt dat die turbo meegaat.
Goede feedback zeker... Ik zou geïnteresseerd zijn als de Colorado en Silverado met de 2.7T vergelijkbare eigenschappen hebben... GM adverteerde de motor als vervanging voor de diesel en wat je beschrijft klinkt niet erg dieselachtig - hij zou blij moeten zijn om boost te laden bij lage toerentallen.Ik heb net iets meer dan 5k mijl op mijn RS. Op mijn dagelijkse woon-werkverkeer van 9,5 mijl via de stadsstraten, haal ik ongeveer 16 mpg. Dit is ongeveer 1-2 mpg beter dan de 2015 Acadia die ik gebruikte (met de V-6). Alleen als ik een hoop snelwegrijden toevoeg, kan ik zelfs maar in de buurt komen van de beoordeelde (EPA geschatte) 19 mpg in de stad. Ik weet niet zeker wat de EPA als stadsrijden beschouwt, maar ik ben nog nooit in de buurt gekomen en ik rijd ermee met het oog op brandstofverbruik (heel gemakkelijk naar en van stoplichten en borden). Op de snelweg haal ik halverwege de 20 bij ongeveer 75-80 mph, wat niet zo slecht is voor het slaan van een groot gat in de lucht (drafting helpt). Over het algemeen vind ik de manier waarop de GM-ingenieurs de motor en de transmissie hebben gekoppeld niet leuk. Ik denk dat ze de schakelpunten hadden kunnen laten vallen en wat meer boost hadden kunnen toevoegen. De motor voelt voor mij alsof hij blijft hangen bij 2500-3k rpm en wacht om te schakelen bij lichte gashendel en relatief lage belasting. Ik denk dat het lage koppel er is om hem kort te laten schakelen en te trekken bij lichte gashendel, maar dat doet hij gewoon niet. Ik ben er zeker van dat dit is gedaan om de uitstoot of mpg te bevorderen, maar mpg is toch al niet zo geweldig. Tijdens het cruisen op de snelweg is het vermogen goed.
Maar hoe is de prestatie? Ik zou misschien wat herrie verdragen als ik echt dieselachtige prestaties krijg. Vanuit stilstand, een aanhanger trekken zonder drama en locomotiefkoppel.Een vriend van me heeft een nieuwe Canyon met de 2.7. Het klinkt slechter dan een diesel. Ik heb beter klinkende John Deeres gehoord.
Hij stapte net uit een geleasede 3.6 Canyon in de nieuwe geleasede Canyon, zei dat hij goed loopt, maar het geluid is verschrikkelijk.