Traverse Forum banner
21 - 34 of 37 Posts
Discussion starter · #27 ·
Heeft u instructies over hoe het dashboard uit elkaar te halen? Heeft u het verschuifbare radiofront? Waar sluit de axxess-harnas op aan?
Nee, ik heb het basismodel, dus er is geen verschuifbare radio. Het is gewoon een standaardmodel dat je met een paneelgereedschap kunt loswrikken, het heeft alleen clips, geen schroeven.

De kabelboom is een replica van de fabriek, je sluit hem aan op de radio en dan het andere uiteinde op de kabelboom van de auto. Hiermee kun je de voorste twee luidsprekers aftappen zonder de daadwerkelijke kabelboom van de auto te knippen.

Bedankt voor het plaatsen van deze Div! Ik heb een leasecontract Base 2020 van het bedrijf, dat ik misschien ga kopen. Ondertussen, ja, het geluid is ....... niet zo geweldig... Ik draag meestal een koptelefoon op de snelweg. Ik heb ook naar een Bluetooth-opstelling gekeken.

Ik heb niet veel gezien over het toevoegen van een sub aan een 2020 Traverse, dus laat me je vertellen wat ik kan. Allereerst, dit project was zo kut! Ik heb wel eens subs geïnstalleerd, maar nog nooit in een nieuwe auto. Hoe dan ook, op dit moment is er geen aftermarket radio of amp pro voor een pre amp signaal (dat ik kan vinden), dus ik ging voor een Audio control LC2i. Ik ontdekte dat Axxess een harnas maakt voor andere Chevy voertuigen dat ik gebruikte om een T-harnas te maken zodat ik niet in bestaande speakerdraden hoefde te tappen. (Axxess AXEXH-GMLN31) Dit is een 48 inch harnasverlenging die wordt gebruikt voor een data-interface voor nieuwere Chevy auto's, maar Traverse staat niet vermeld. Ik nam een gok met het harnas en het pakte goed uit. Dus ik kreeg het harnas en begon te knippen. Ik tapte in de voorste 2 speakers en voegde ongeveer 10ft draad toe van de voorste rechter en linker positieve en negatieve. Ik haalde de radio eruit en sloot hem aan op het harnas. Om de radio eruit te halen, zijn het alleen clips. Neem een paneelgereedschap en wrik voorzichtig omhoog, of trek gewoon de hele rand inclusief ventilatieopeningen eruit. Ik leidde de draad door het dashboard en de bestuurderskant onder de panelen en het tapijt. Als je besluit om gewoon de speakers te tappen, is het geel en geel-zwart voor de bestuurderskant en blauw en blauw-zwart voor de passagierskant (dit zit op de grijze stekker). Als je het harnas hebt, zijn het normale kleuren, wit en grijs (ook op de grijze stekker... uiteraard). Op dit punt had ik mijn 2 speakers die ik zou gebruiken om het signaal voor de LC2i te creëren. Ik kreeg geen remote draad. Ik koos ervoor om de GTO-functie van de LC2i te gebruiken en het werkt perfect. Vervolgens leidde ik een voedingskabel aan de bestuurderskant onder de panelen en ging ik door de firewall op dezelfde plek als het fabrieksharnas. Ik boorde door de grommet en trok de kabel erdoor en verzegelde hem met zwarte rubberen kit. Ik haalde de eerste rij achterstoelen, de lange kant, eruit en monteerde de versterker onder de stoel. Ik gebruikte de veiligheidsgordelbout als aarde voor de LC2i en de versterker. Ik schroefde hem los, maakte het oppervlak schoon met een staalborstel en schroefde hem weer vast. Ik voegde een stuk 12 gauge draad toe aan het einde van de voedingskabel in de verloopstuk om van mijn versterker naar de LC2i te lopen. Toen leidde ik een kabel van de remote out van de LC2i naar de versterker. Op dit punt had ik al mijn aansluitingen. 2 speakers, voeding en aarde voor beide apparaten en remote turn on. Ik monteerde alles op een stuk 1/8 inch abs en ik sneed een U-vormige sleuf in het tapijt om de draden door te laten en wat tie-wraps. Ik moest wat draadverloopstukken bestellen omdat ik 0 gauge draad gebruikte en de versterker maar 4 gauge gebruikt. Ik deed dit omdat ik misschien later ga upgraden. Na de installatie moet je de ANC-microfoons uitschakelen door alle 4 in de hemelbekleding los te koppelen. Ik heb online overal gezocht en kon niet vinden waar de module zit. Geloof me, het is niet hetzelfde als de 2019. Ik heb onder het dashboard gekeken. Haal de hemelbekledinghandgrepen eruit en trek ze iets naar beneden, reik erin en koppel ze los. Alle 4 moeten boven elke stoel worden losgekoppeld. Ik gebruikte een platte kop om de rode clips eruit te trekken. Ik zal foto's van de ANC-microfoons plaatsen. Dit stoort de Bluetooth-microfoon niet die zich in de console bevindt waar de lampjes bij de spiegel zitten. Ik heb persoonlijk geen verschil gemerkt op de snelweg sinds ik ANC heb uitgeschakeld, vooral omdat ik wat bas heb om het te overstemmen 🤘. Meer foto's volgen View attachment 9541 View attachment 9542 View attachment 9543 View attachment 9544
Ik weet dat dit een iets ouder topic is, maar ik heb een paar vragen over het harnas dat je hebt gekocht. Ik kon het harnas vinden voor ongeveer $50, wat prima is, maar mijn vraag is of het audiosignaal in zijn fabrieksversie afkomstig is van de radio of dat het geluid/wattage afkomstig is van een externe versterker? Ik weet dat er een doos onder het dashboard van de voorpassagier aan de rechterkant zit met die drie of vier stekkers die erin zitten, maar ik vroeg me af of dat de eigenlijke versterker was of dat je op de manier waarop je het hebt aangesloten het signaal kreeg voordat het naar de versterker ging. Ik hoop dat dit logisch is. Als het mogelijk is, zou je me hier een bericht kunnen sturen? Ik zou graag met je willen praten, vooral via de telefoon of in ieder geval via messenger, zodat ik voordat ik erin duik een algemeen begrip heb van wat er gaat komen. Ik ben nu al een jaar bezig met onderzoek en alles aan het lezen, omdat ik het geluid van de audio en het voertuig niet kan uitstaan. Ze zijn mooi en we hebben het schuifscherm, wat ook een leuke functie is, maar ik heb onlangs gekeken en ze installeren niet eens een goedkope fabrieks-middenluidspreker, het was gewoon een leeg gat. Ik zal zeggen dat de fabrieksbasweergave goed is in vergelijking met voertuigen in het verleden, maar mijn bedoeling is om elke luidspreker in het voertuig te vervangen, zodat de voor- en achterkant gelijk zijn in plaats van vrijwel geen geluid van achteren. Bedankt en ik heb de details van je write-up / installatie echt gewaardeerd.

(Disclaimer: Ik heb spraak-naar-tekst gebruikt voor het geval de bewoording of spelling er gek uitziet lol)

Hmmm, ik zou zeggen 7 inch, het is een vrij eenvoudig model. De enige die ik nu van de achterkant van de radio heb, is de connector. Is er iets specifieks dat je zoekt? View attachment 9546 View attachment 9547
Dus je hebt de kabelboom aan de achterkant van het scherm gevonden? Ik heb een 2021 Traverse LS en iedereen vertelt me dat de kabelboom onder het dashboard of de middenconsole en achter de schopborden zit, maar ik kan hem nergens vinden. Dus misschien achter het dashboard.

Dus je hebt de kabelboom aan de achterkant van het scherm gevonden? Ik heb een 2021 Traverse LS en iedereen vertelt me dat de kabelboom onder het dashboard of de middenconsole en achter de schopborden zit, ik kan hem nergens vinden. Dus misschien achter het dashboard.
[/QUOTE] Ik wou dat iemand zich zou melden, want ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb gezocht en gezocht naar informatie over een 2020 Traverse met Bose en een schuifradio. Het dichtstbijzijnde dat ik heb gevonden, is de mooie beschrijving voor de 2019 Traverse met niet-Bose-luidspreker, versterker en subwoofer-upgrade. Niets over de Bose of de schuifradio met verbeterde luidsprekers / versterkers..

Ik wou dat iemand zou reageren, want ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb gezocht en gezocht naar informatie over een 2020 Traverse met Bose en een schuifradio. Het dichtst in de buurt dat ik ben gekomen, is de mooie beschrijving voor de 2019 Traverse met niet-Bose-luidspreker, versterker en subwoofer-upgrade. Niets over de Bose of schuifradio met verbeterde luidsprekers / versterkers..
[/QUOTE]
Hetzelfde probleem hier. Ik wil wat duurdere componenten, versterkers, enz. toevoegen aan mijn 2020 Traverse RS met fabriek Bose, en het is moeilijk omdat er geen NAV-TV- of PAC-interfacemodule is om de problemen met de fabriek Bose te omzeilen. Ik sterf van verlangen dat iemand die iets heeft gedaan, reageert!

Waar heb je de LOC uiteindelijk geplaatst? Mijn vrouw heeft een 21 en ik ga binnenkort een systeem in de hare installeren. Heb je ook voor- of achterspeakers gebruikt? Liepen de linker- en rechterdraden aan beide kanten of niet? Heb je de anc losgekoppeld? Zo ja, verlies je dan de microfoons volledig?
Ik heb een 2020 die ik net heb voorzien van een aangedreven Kicker-subwoofer met behulp van de achterdeurspeakers en de ANC heb laten zitten. Hij bromt vreselijk bij het accelereren. Kon je de installatie uitvoeren en welke route ben je gegaan?

21 - 34 of 37 Posts