Traverse Forum banner

Model bazowy podinstalacji 2020 Traverse

30K views 36 replies 15 participants last post by  Rjgonzales85  
#1 ·
Niewiele widziałem na temat dodawania subwoofera do modelu 2020 Traverse, więc pozwólcie, że podzielę się tym, co wiem. Po pierwsze, ten projekt był do bani! Instalowałem już suby, ale nigdy w nowym samochodzie. W każdym razie, w chwili obecnej nie ma radia ani wzmacniacza pro do sygnału pre-amp (którego mógłbym znaleźć), więc zdecydowałem się na Audio control LC2i. Odkryłem, że Axxess produkuje wiązkę do innych pojazdów Chevroleta, której użyłem do stworzenia wiązki T, aby nie musieć wlutowywać się w żadne istniejące przewody głośnikowe. (Axxess AXEXH-GMLN31) Jest to 48-calowe przedłużenie wiązki, używane do interfejsu danych dla nowszych samochodów Chevroleta, ale Traverse nie jest na liście. Zaryzykowałem z wiązką i opłaciło się. Więc dostałem wiązkę i zacząłem ciąć. Wpiąłem się w przednie 2 głośniki i dodałem około 10 stóp przewodu od przedniego prawego i lewego plusa i minusa. Wyjąłem radio i podłączyłem do wiązki. Aby wyjąć radio, wystarczy użyć klipsów. Weź narzędzie do paneli i ostrożnie podważaj lub po prostu wyciągnij całą ramkę, w tym otwory wentylacyjne. Przeciągnąłem przewód przez deskę rozdzielczą i w dół po stronie kierowcy pod panelami i dywanikiem. Jeśli zdecydujesz się po prostu wpiąć w głośniki, to żółty i żółto-czarny dla strony kierowcy oraz niebieski i niebiesko-czarny dla pasażera (to będzie na szarej wtyczce). Jeśli masz wiązkę, to normalne kolory, biały i szary (również na szarej wtyczce... oczywiście). W tym momencie miałem 2 głośniki, których użyję do stworzenia sygnału dla LC2i. Nie dostałem przewodu zdalnego, zdecydowałem się użyć funkcji GTO w LC2i i działa idealnie. Następnie poprowadziłem przewód zasilający po stronie kierowcy pod panelami i przeszedłem przez ścianę grodziową w tym samym miejscu, co fabryczna wiązka. Przewierciłem się przez przelotkę i przeciągnąłem przewód, a następnie uszczelniłem go czarnym uszczelniaczem gumowym. Wyjąłem tylne siedzenie z pierwszego rzędu, dłuższą stronę, i zamontowałem wzmacniacz pod siedzeniem. Użyłem śruby od pasa bezpieczeństwa jako masy dla LC2i i wzmacniacza. Odkręciłem ją, wyczyściłem powierzchnię szczotką drucianą i przykręciłem z powrotem. Dodałem kawałek przewodu 12-gauge na końcu przewodu zasilającego w reduktorze, aby poprowadzić go od wzmacniacza do LC2i. Następnie poprowadziłem przewód z wyjścia zdalnego z LC2i do wzmacniacza. W tym momencie miałem wszystkie połączenia. 2 głośniki, zasilanie i masa dla obu urządzeń oraz zdalne włączenie. Zamontowałem wszystko na kawałku ABS o grubości 1/8 cala i wyciąłem szczelinę w kształcie litery U w dywanie, aby poprowadzić przez nią przewody, i kilka opasek zaciskowych. Musiałem zamówić kilka reduktorów przewodów, ponieważ użyłem przewodu 0-gauge, a wzmacniacz używa tylko 4-gauge. Zrobiłem to, ponieważ mogę ulepszyć później. Po instalacji musisz wyłączyć mikrofony ANC, odłączając wszystkie 4 w podsufitce. Szukałem w internecie i nie mogłem znaleźć, gdzie znajduje się moduł. Zaufaj mi, to nie to samo, co w 2019 roku. Sprawdziłem pod deską rozdzielczą. Wyjmij uchwyty podsufitki i lekko je pociągnij w dół, sięgnij tam i odłącz je. Wszystkie 4 będą musiały zostać odłączone nad każdym siedzeniem. Użyłem płaskiego śrubokręta, aby wyciągnąć czerwone klipsy. Zamieszczę zdjęcia mikrofonów ANC. To nie przeszkadza mikrofonowi Bluetooth, który znajduje się w konsoli, gdzie są światła obok lusterka. Osobiście nie zauważyłem różnicy na autostradzie od czasu wyłączenia ANC, zwłaszcza że mam trochę basu, żeby to zagłuszyć 🤘. Więcej zdjęć wkrótce
9541
9542
9543
9544
 
#5 ·
Nie widziałem wiele na temat dodawania subwoofera do modelu 2020 Traverse, więc pozwólcie, że przedstawię wam to, co mogę. Po pierwsze, ten projekt był do bani! Instalowałem już suby, ale nigdy w nowym samochodzie. W każdym razie, w chwili obecnej nie ma radia ani wzmacniacza pro do sygnału przedwzmacniacza (które mogę znaleźć), więc zdecydowałem się na Audio control LC2i. Odkryłem, że Axxess produkuje wiązkę do innych pojazdów Chevy, której użyłem do stworzenia wiązki T, aby nie musieć włączać się w żadne istniejące przewody głośnikowe. (Axxess AXEXH-GMLN31) Jest to 48-calowe przedłużenie wiązki używane do interfejsu danych dla nowszych samochodów Chevy, ale Traverse nie jest na liście. Zaryzykowałem z wiązką i się opłaciło. Więc dostałem wiązkę i zacząłem ciąć. Wpiąłem się w przednie 2 głośniki i dodałem około 10 stóp przewodu z przedniego prawego i lewego plusa i minusa. Wyjąłem radio i podłączyłem do wiązki. Aby wyjąć radio, wystarczy użyć klipsów, wziąć narzędzie do paneli i ostrożnie podważyć lub po prostu wyciągnąć całą ramkę, w tym otwory wentylacyjne. Przeciągnąłem przewód przez deskę rozdzielczą i w dół po stronie kierowcy pod panelami i dywanem. Jeśli zdecydujesz się po prostu wpiąć w głośniki, to żółty i żółto-czarny dla strony kierowcy oraz niebieski i niebiesko-czarny dla pasażera (to będzie na szarej wtyczce). Jeśli masz wiązkę, to normalne kolory, biały i szary (również na szarej wtyczce... oczywiście). W tym momencie miałem 2 głośniki, których użyję do stworzenia sygnału dla LC2i. Nie dostałem przewodu zdalnego, zdecydowałem się użyć funkcji GTO w LC2i i działa idealnie. Następnie poprowadziłem przewód zasilający po stronie kierowcy pod panelami i przeszedłem przez ścianę grodziową w tym samym miejscu, co fabryczna wiązka. Przewierciłem się przez przelotkę i przeciągnąłem przewód, a następnie uszczelniłem go czarnym uszczelniaczem gumowym. Wyjąłem tylne siedzenie z pierwszego rzędu, dłuższą stronę i zamontowałem wzmacniacz pod siedzeniem. Użyłem śruby od pasa bezpieczeństwa jako masy dla LC2i i wzmacniacza. Odkręciłem ją, wyczyściłem powierzchnię szczotką drucianą i przykręciłem z powrotem. Dodałem kawałek przewodu 12-gauge na końcu przewodu zasilającego w reduktorze, aby poprowadzić go od wzmacniacza do LC2i. Następnie poprowadziłem przewód od wyjścia zdalnego z LC2i do wzmacniacza. W tym momencie miałem wszystkie połączenia. 2 głośniki, zasilanie i masa dla obu urządzeń oraz zdalne włączenie. Zamontowałem wszystko na kawałku ABS o grubości 1/8 cala i wyciąłem szczelinę w kształcie litery U w dywanie, aby poprowadzić przez nią przewody i kilka opasek zaciskowych. Musiałem zamówić kilka reduktorów przewodów, ponieważ użyłem przewodu 0-gauge, a wzmacniacz używa tylko 4-gauge. Zrobiłem to, ponieważ mogę ulepszyć później. Po instalacji musisz wyłączyć mikrofony ANC, odłączając wszystkie 4 w podsufitce. Szukałem w Internecie i nie mogłem znaleźć, gdzie znajduje się moduł. Zaufaj mi, to nie to samo, co w 2019 roku. Sprawdziłem pod deską rozdzielczą. Wyjmij uchwyty podsufitki i pociągnij je lekko w dół, sięgnij tam i odłącz je. Wszystkie 4 będą musiały zostać odłączone nad każdym siedzeniem. Użyłem śrubokręta płaskiego, aby wyciągnąć czerwone klipsy. Zamieszczę zdjęcia mikrofonów ANC. To nie przeszkadza mikrofonowi Bluetooth, który znajduje się w konsoli, gdzie są światła obok lusterka. Osobiście nie zauważyłem różnicy na autostradzie od czasu wyłączenia ANC, zwłaszcza że mam trochę basu, aby go zagłuszyć 🤘. Więcej zdjęć wkrótce View attachment 9541 View attachment 9542 View attachment 9543 View attachment 9544
Gdzie kupiłeś AXEXH GMLN31? Szukam, żeby kupić jeden do mojej instalacji, ale nie mogę znaleźć miejsca, gdzie można je zamówić.

Dzięki
 
#6 ·
Gdzie kupiłeś AXEXH GMLN31? Szukam, żeby kupić jeden do mojej instalacji, ale wydaje się, że nie mogę znaleźć miejsca, w którym mógłbym je zamówić.

Dzięki
Zadzwoniłem do Access i powiedzieli mi, żebym poszedł do autoryzowanego dealera i dali mi numer w mojej okolicy. Żaden nie był w magazynie, więc musiałem go zamówić i zajęło to około 2-3 dni.
 
#9 ·
Chcę również zainstalować sub i wzmacniacz w moim Traverse LS 2020, ale myślę o podłączeniu się do tylnych głośników drzwi zamiast do mojego LOC. Czy to również zadziałałoby zamiast podłączania się do jednostki centralnej?? Dzięki.
Możesz, ale tył nie ma pełnego zakresu, więc weź to za to, czego chcesz. Najlepsza jakość będzie z przodu. Tył zadziała, tylko zależy to od ciebie
 
#14 ·
Nie sądzę, żeby to zrobił, nie ściągnąłem osłon, żeby zobaczyć, jak to podłączył, wierzę, że po prostu podłączył głośniki... z tyłu (znowu, nie widziałem jego pracy) to raczej przepięcie przechodzące przez subwoofer, które powoduje dudnienie - myślę, że to po prostu złe uziemienie lub może tanie RCA - ma LOC umieszczony w osłonie pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy - 🤔
 
#15 ·
Nie sądzę, żeby to zrobił, nie ściągnąłem osłon, żeby zobaczyć, jak to podłączył, wierzę, że po prostu podłączył głośniki... tył (ponownie, nie widziałem jego pracy) to raczej przepięcie przechodzące przez subwoofera, które powoduje dudnienie - myślę, że po prostu złe uziemienie lub może tanie RCA - ma LOC umieszczony w osłonie pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy - 🤔
Zaufaj mi!!! Zrobiłem to samo, musisz odłączyć mikrofony ANC. Nad kierowcą, pasażerem i tylną kanapą za kierowcą i za pasażerem znajduje się mikrofon. Mają małe szare osłony. Musisz odłączyć każdy z nich. Zdejmij uchwyty z tyłu i możesz się tam zmieścić i odłączyć go. Przednie są trochę trudniejsze, musiałem zdjąć wykończenie ze słupka. Jeśli samochód brzmi dobrze, gdy jest wyłączony, to w porządku.
 
#17 ·
Fajnie.. tak, nawet z włączonym i zaparkowanym samochodem brzmi świetnie! Dopiero gdy wrzucam bieg i naciskam gaz, słychać ten szum i trzaski... może przeniosę LOC w miejsce wzmacniacza i poprowadzę 12V, GRnd itp. z LOC do wzmacniacza... w tym momencie po prostu odłączam wszystkie połączenia ze wzmacniacza i akumulatora, żeby być bezpiecznym - widziałem, że mój wzmacniacz wciąż działa, gdy samochód jest wyłączony🙄☹... jeśli będzie ten sam dźwięk, być może będę musiał przekonać żonę, żeby pozwoliła mi rozebrać jej samochód dla ANC..😂
 
#18 ·
Fajnie.. tak, nawet gdy samochód jest włączony i zaparkowany, brzmi świetnie! Dopiero gdy wrzucam bieg i naciskam gaz, słychać ten szum i dudnienia... może przeniosę LOC do miejsca wzmacniacza i poprowadzę 12V, GRnd itp. z LOC do wzmacniacza... w tym momencie po prostu odłączam wszystkie połączenia ze wzmacniacza i akumulatora, żeby być bezpiecznym - ponieważ widziałem, że mój wzmacniacz wciąż działa, gdy samochód jest wyłączony🙄☹... jeśli będzie ten sam dźwięk, być może będę musiał przekonać żonę, żeby pozwoliła mi rozebrać jej samochód dla ANC..😂
Chodzi mi o to, że chyba mówię ci, w czym problem. Zrobiłem to samo, brzmiało dobrze, dopóki nie chciałem jechać. Stały impuls do głośnika niskotonowego. Anc aktywuje się tylko podczas jazdy. Powodzenia
 
#27 ·
Czy masz instrukcje, jak zdjąć deskę rozdzielczą? Czy masz przesuwaną osłonę radia? Gdzie podłącza się wiązkę axxess?
Nie, mam model podstawowy, więc nie ma przesuwanego radia. To tylko standardowy model, który można podważyć narzędziem do paneli, ma tylko klipsy, bez śrub.

Uprząż jest repliką fabrycznej, podłączasz ją do radia, a następnie drugi koniec do wiązki przewodów samochodu. Umożliwia to podłączenie dwóch przednich głośników bez odcinania wiązki przewodów z samochodu.
 
#30 ·
Nie widziałem wiele na temat dodawania subwoofera do modelu 2020 Traverse, więc pozwólcie, że przedstawię wam to, co wiem. Po pierwsze, ten projekt był do bani! Instalowałem już suby, ale nigdy w nowym samochodzie. W każdym razie, w chwili obecnej nie ma radia ani wzmacniacza pro do sygnału przedwzmacniacza (którego mogę znaleźć), więc zdecydowałem się na Audio control LC2i. Odkryłem, że Axxess produkuje wiązkę do innych pojazdów Chevy, której użyłem do stworzenia wiązki T, aby nie musieć wpiąć się w żadne istniejące przewody głośnikowe. (Axxess AXEXH-GMLN31) Jest to 48-calowe przedłużenie wiązki, używane do interfejsu danych dla nowszych samochodów Chevy, ale Traverse nie jest na liście. Zaryzykowałem z wiązką i się opłaciło. Więc dostałem wiązkę i zacząłem ciąć. Wpiąłem się w przednie 2 głośniki i dodałem około 10 stóp przewodu z przedniego prawego i lewego plusa i minusa. Wyjąłem radio i podłączyłem do wiązki. Aby wyjąć radio, wystarczy użyć klipsów. Weź narzędzie do paneli i ostrożnie podważaj do góry lub po prostu wyciągnij całą ramkę, w tym otwory wentylacyjne. Przeciągnąłem przewód przez deskę rozdzielczą i w dół po stronie kierowcy pod panelami i dywanikiem. Jeśli zdecydujesz się po prostu wpiąć w głośniki, to żółty i żółto-czarny dla strony kierowcy oraz niebieski i niebiesko-czarny dla pasażera (to będzie na szarej wtyczce). Jeśli masz wiązkę, to normalne kolory, biały i szary (również na szarej wtyczce... oczywiście). W tym momencie miałem 2 głośniki, których użyję do stworzenia sygnału dla LC2i. Nie dostałem przewodu zdalnego. Zdecydowałem się użyć funkcji GTO w LC2i i działa idealnie. Następnie poprowadziłem przewód zasilający po stronie kierowcy pod panelami i przeszedłem przez ścianę grodziową w tym samym miejscu, co fabryczna wiązka. Przewierciłem się przez przelotkę i przeciągnąłem przewód, a następnie uszczelniłem go czarnym uszczelniaczem gumowym. Wyjąłem pierwszy rząd tylnych siedzeń, dłuższą stronę, i zamontowałem wzmacniacz pod siedzeniem. Użyłem śruby od pasa bezpieczeństwa jako masy dla LC2i i wzmacniacza. Odkręciłem ją, wyczyściłem powierzchnię szczotką drucianą i przykręciłem z powrotem. Dodałem kawałek przewodu 12-gauge na końcu przewodu zasilającego w reduktorze, aby poprowadzić go od mojego wzmacniacza do LC2i. Następnie poprowadziłem przewód z wyjścia zdalnego z LC2i do wzmacniacza. W tym momencie miałem wszystkie połączenia. 2 głośniki, zasilanie i masa dla obu urządzeń oraz zdalne włączenie. Zamontowałem wszystko na kawałku ABS o grubości 1/8 cala i wyciąłem szczelinę w kształcie litery U w dywanie, aby poprowadzić przez nią przewody, i kilka opasek zaciskowych. Musiałem zamówić kilka reduktorów przewodów, ponieważ użyłem przewodu 0-gauge, a wzmacniacz używa tylko 4-gauge. Zrobiłem to, ponieważ mogę ulepszyć później. Po instalacji musisz wyłączyć mikrofony ANC, odłączając wszystkie 4 w podsufitce. Szukałem w Internecie i nie mogłem znaleźć, gdzie znajduje się moduł. Zaufaj mi, to nie to samo, co w 2019 roku. Sprawdziłem pod deską rozdzielczą. Wyjmij uchwyty podsufitki i lekko je pociągnij w dół, sięgnij tam i odłącz je. Wszystkie 4 muszą być odłączone nad każdym siedzeniem. Użyłem płaskiego śrubokręta, aby wyciągnąć czerwone klipsy. Zamieszczę zdjęcia mikrofonów ANC. To nie przeszkadza mikrofonowi Bluetooth, który znajduje się w konsoli, gdzie są światła obok lusterka. Osobiście nie zauważyłem różnicy na autostradzie od czasu wyłączenia ANC, zwłaszcza że mam trochę basu, żeby to zagłuszyć 🤘. Więcej zdjęć wkrótce View attachment 9541 View attachment 9542 View attachment 9543 View attachment 9544
Wiem, że to nieco starszy wątek, jednak mam kilka pytań dotyczących zakupionej wiązki. Udało mi się znaleźć wiązkę za około 50 dolarów, co jest w porządku, ale moje pytanie brzmi, czy sygnał audio w jego fabrycznej postaci pochodzi z radia, czy też moc/moc pochodzi z zewnętrznego wzmacniacza? Wiem, że pod deską rozdzielczą pasażera z przodu po prawej stronie znajduje się skrzynka, do której wpięte są te trzy lub cztery wtyczki, ale zastanawiałem się, czy to jest faktyczny wzmacniacz, czy też sposób, w jaki podłączyłeś swój, uzyskałeś sygnał, zanim trafił do wzmacniacza. Mam nadzieję, że to ma sens. Jeśli to możliwe, czy mógłbyś wysłać mi tutaj wiadomość? Chciałbym z tobą porozmawiać, zwłaszcza przez telefon lub przynajmniej przez komunikator, aby zanim się w to zagłębię, mieć ogólne pojęcie o tym, co ma nadejść. Robię badania i czytam wszystko od roku, ponieważ nie znoszę dźwięku audio i pojazdu. Są ładne i mamy przesuwny ekran, co jest również fajną funkcją, ale niedawno patrzyłem i nawet nie instalują taniego fabrycznego głośnika centralnego, to była tylko pusta dziura. Powiem, że fabryczna reprodukcja basów jest dobra w porównaniu do pojazdów z przeszłości, ale moim zamiarem jest wymiana każdego głośnika w pojeździe, aby przód i tył były równe, w przeciwieństwie do praktycznie braku dźwięku z tyłu. Dziękuję i naprawdę doceniłem szczegółowość twojego wpisu / instalacji.

(Zastrzeżenie: Użyłem funkcji zamiany mowy na tekst, na wypadek gdyby słowa lub pisownia wyglądały szalenie lol)